Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміні повернення та обміну
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів », компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Як повернути чи обміняти товар?
Ви можете оформити заявку на повернення чи ремонт товару в особистому кабінеті сайту. При оформленні зазначається інформація про терміни гарантійного обслуговування придбаних товарів. Для вашої зручності можна відстежити виконання заявок за їх статусами. Або ж:
- зателефонуйте на номер +38 (063) 717 0567 та повідомте про намір повернути сплачений товар або надішліть електронний лист на пошту info@playhouse.com.ua з темою листа "Повернення або обмін товару";
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту info@playhouse.com. ua
- після отримання і подальшої перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
Послуги перевізників сплачуються окремо за рахунок Покупця.
За яких умов може бути відмовлено в обміні чи повернені товару?
- Товар був у вживанні і має слідів використання;
- Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
- Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
- Минуло 14 днів від дня покупки.< /li>