breadcrumbs_revolution_theme

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».


Терміни повернення та обміну

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.


Умови повернення товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Як повернути або обміняти товар?

Ви можете оформити заявку на повернення або ремонт товару в особистому кабінеті сайту. При оформленні вказується інформація про терміни гарантійного обслуговування придбаних товарів. Для вашої зручності можна відстежити виконання заявок за їхніми статусами. Або ж:

  • зателефонуйте на номер +38 (063) 717 0567 та повідомте про намір повернути оплачений товар або надішліть електронний лист на пошту info@playhouse.com.ua з темою листа "Повернення або обмін товару"; 
  • надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. 
  • повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту info@playhouse.com.ua
  • після отримання і подальшої перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. 


Послуги перевізників сплачуються окремо за рахунок Покупця.


За яких умов може бути відмовлено в обміні чи повернені товару?

  • Товар був у вживанні і  має слідів використання;
  • Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  • Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  • Минуло 14 днів від дня покупки.